Dag 18 t/m 23 - Reisverslag uit Iquique, Chili van Janine en Arjan - WaarBenJij.nu Dag 18 t/m 23 - Reisverslag uit Iquique, Chili van Janine en Arjan - WaarBenJij.nu

Dag 18 t/m 23

Door: Arjan en Janine

Blijf op de hoogte en volg Janine en Arjan

01 December 2012 | Chili, Iquique

Dag 18

In de ochtend stonden deze dag dan de El Tatio Geisers op het programma. Om 04.30 werden we opgehaald bij ons hostel. Het busje bracht ons vervolgens naar de geisers op 4200 meter hoogte. De temperatuur was hier min 8 graden toen we om 7 uur aankwamen. Er was ook een thermaal bad waar we even in zijn geweest om het weer en beetje warm te krijgen. Op de terugweg zijn we nog langs een heel klein dorpje geweest maar dat was voor ons niet zo erg interessant.

In de avond zijn we naar het hoogst gelegen zoutmeer ter wereld geweest. Waar ook een Flamingo reservaat is. Hier hebben we tevens een hele mooie zonsondergang gezien.

Dag 19
Deze dag zijn we van San Pedro met de bus naar Iquique door de woestijn gereisd. Dit duurde 6 uur waardoor we laat in de avond aankwamen. Gelukkig vonden we vrij snel een erg rustig hotel waar onze kamer ook nog voor de 1ste nacht werd opgewaardeerd.

Dag 20 en 21
Deze 2 laatste dagen hebben we rondgewandeld door Iquique en natuurlijk ook aan het schitterende strand gelegen om de vakantie lekker rustig af te sluiten.

Dag 22 en 23
Terugreis.............

• 01 December 2012 - 12:53

Maartje:

Leuk om jullie 'gevolgd' te hebben daar in Chili :) toffe foto's ook weer!

• 01 December 2012 - 12:53

Maartje:

Leuk om jullie 'gevolgd' te hebben daar in Chili :) toffe foto's ook weer!